veritsus peale vahekorda 01.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen partneriga koos elanud kaks aastat ja mõnikord peale vahekorda olen täheldanud et eritis on veidi verine ja määrib. Seda nii tablettide võtmise kui mitte võtmise ajal. Kõhuvalu pole, arstil käisin pool aastat tagasi sama mure kurtmas, uuringutulemused olid korras (tulemused sain teada telefoni teel, arst tagasi visiidile ei kutsunud). Igakord pole verine ja varasemate partneritega pole seda ka juhtunud. Ehk oskate nõu anda millest seé võiks tekkida?

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Kirjeldatud olukorra nimetus on kontaktveritsus (postkoitaalselt).
Oluline on, kui vana Te olete?
Tuleks välistada tupepõletikud, emaka kaela põletikud ja rakkude muutused, ka sugulisel teel levivad haigused.
Kui määrimine kestab 1-2 nädalat mitu m.tsüklit järjest, tuleks mõelda tablettide koostise muutmisele.
Pillide tarvitamise ajal peaksite külastama 2 korda aastas naistearsti. Teid uuritakse, nõustatakse ja väljastatakse retsept 6 kuuks.
Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Veritsus pillide ajal

Tere!

Tarvitan juba 6 aastat Jeanine pille, kuid viimased 3 kuud on pillide võtmise keskel tekkinud veritsus( nagu puhas veri, ilma limata, õrnalt roosa). Pille vahele pole jäänud ja võtan ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise ajal tekkiv veritsus tsükli keskel on seotud vaid pillide toimega. Kui veritsus on ebakorrapärane või tekib peale vahekorda , siis peab alati uurima ka võimaliku põletiku ja ...

Loe edasi

Veritsus vahekorrajärgselt

Tere!

Aasta tagasi opereeriti suure müoomi tõttu emakas. Munasarjad ja emakakael jäid alles. Probleem selles, et peale vahekorda immitseb tupest verd (mitte palju) ja on ka valu alakõhus. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tõenäoliselt jäi operatsioonijärgselt lisaks emakakaelale ka küllalt suur emakakönt.Soovitan Teil siiski naistearsti vastuvõtule registreerida,et emakakaela põletikulist protsessi välja lülitada.Lisaks ...

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Mure järgmine: mõnikord on peale vahekorda tupest olnud vähene veresegune eritis, mis möödub poole tunniga. Millest see võiks tingitud olla? Kusjuures partneri mõõtmed ei ole ka kõige väiksemad....

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Probleemi nimetus on postkoitaalne veritsus.
Täpsustamiseks tuleks plaanilises korras pöörduda naistearstile, et lülitada välja emakakaela -, tupe -, sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

Vereeritus peale vahekorda

Tere,
Pöördun Teie poole järgneva murega. Viimase paari nädala jooksul on mul juba kolmas kord peale vahekorda vähene vereeritus. Tupest välja voolav sperma on veresegune. Hilisemat määrimist ega ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Suure tõenäosusega on tegemist probleemiga emaka kaelal (põletik, polüüp vms). Ilma läbivaatluse ja analüüsideta on raske täpselt öelda, millega on tegu.
Kui veritsus kordub võite pöörduda ...

Loe edasi

pastinoril logestile

Võtsin vajadusel postinori. Umbes nädal peale päevi. Ja siis umbes nädal peale postinori võtmist (kaks nädalat peale päevi siis) oli mul kaks päeva veritsus. Arvates, et tegu on päevadega hakkasin võtma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Nädal peale Postinori võtmist tekib väga sageli veritsus kui reaktsioon sellele hormoonile, tegemist pole menstruatsiooniga. Sellest pole midagi katki, et hakkasite siis võtma Logesti tablette. Samas ...

Loe edasi

määrimine

Tere!!
on selline murelik küsimus, et peale vahekorda tekib viimasel ajal veritsus või määrimine, naistearst on mulle kunagi öelnud et mul on emakakaelal väike arm aga see ei pidavat mingit tähtsust ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Soovitaks võtta analüüsid emakakaelast . Põhjuseks võib olle põletik või erosioon emakakaelas.DR Kadastik

Loe edasi

Menstruaalsükli Häired!

Lp. dr. Seemen! Kasutasin esimest korda rasestumisvastast vahendit Postinor. Mu päevad olid lõppenud umbes 4-5 päeva enne vahekorda, ja siis peale rohtude võtmist tulid nädala pärast uuesti. Nüüd on mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale Postinori võtmist tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus, see on reaktsioon sellele hormoonile. Menstruatsioon tuleb seejärel kuu mõõdudes või ka õigeaegselt. Postinori üks kõrvalmõjudest ...

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Lp. doktor!
Olen 45 aastane naine, käinud hiljuti günekoloogilises kontrollis ja arsti sõnul on minuga kõik korras. Kuid - peale vahekorda tekib verejooks, õigemini küll veritsus, mis paari päeva ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus peale vahekorda pole normaalne nähtus ja on sageli emakakaela põletiku tunnus. Soovitan täiendavateks analüüsideks pöörduda arsti poole.
dr. K.Seemen

Loe edasi

veritsus vahekorra ajal

Tere!

millest võib olla tingitud veritsus vahekorra ajal? veritsus ei ole suur, peale vahekorda kaob paari tunni jooksul ära. muul ajal veritsust ei ole. ja muid probleeme nagu ka ei oleks. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Anna!Soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi poole,et kontrollida emakakaela seisundit. Võimalik,et emakakaelas on väike polüüp või põletik.

Loe edasi

veritsus vahekorra ajal

Tere! Sooviksin teada, mis võib põhjustada vähest veritsus vahekorra ajal.

Enda arvates mul midagi viga ei tohiks olla, kuna põletikku paar kuud tagasi ei olnud, käisin kontrollis. sain ravi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Mai!

Soovitan lugeda ka eelnevaid minu vastuseid samale küsimusele.

Teie oletus on õige: limaskestade kuivuse tõttu tekivad kergemini mikrohaavandid, mis võivad veritseda. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi