Mitu küsimust... 07.05.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

Kui aus olla siis ei teagi kuhu poole pöörduda. Olen käinud naistearstide juures aga suhteliselt tulutult. Algus sai kõik mitte tsüklis olevast menstruatsioonist. Lõpuks pärast mitmeid katsetusi sai tabletidega selle normaalseks. Nüüd võtangi juba oma 5 aastat järjest rasedusvastasied tablette ise olen 21. Siit küsimus, et kas see mõjutab tulevikus mul lapse saamist?

Hiljuti, nii pool aastat tagasi tugevnes valgevooluse eritus. Kuigi seda on koguaeg olnud hakkas see valmistama probleeme. Sest seda oli nii palju nagu päevade lõpus vere eritust. Käisin arsti juures, ta leidis tupeseene ja kirjutas tupekuulikesed. Mis ei andnud mingit efekti. Kõigele lisaks "unustas" arst mainida, et need on antibiootikumid, sellest tekkis probleem, sest kasutasin alkoholi. Kui oleksin teadnud, et need on antibiotsid siis poleks tarvitanud. Uuesti kontrollis käies selgus, et kõik on testide järgi normis. Aga ise teadsin, et see nii pole. Viimasel ajal on küll valgevoolust vähemaks jäänud aga kollakas värvus on säilinud. Ja sinna arstile ei isuta ka tagasi minema. Selle kohapealt ei oskagi ka enam midagi teha, kas peaks uuesti arste hakkama tüütama või mitte.

Ja viimane minu arust kõge suurem probleem. Ma ei suuda enam seksi ajal erutuda. Me saame omavahel poisiga hästi läbi, pikalt koos olnud. Viimase kuujooksul ei ole ma tahtnud seksida, sest ei tunne selleks vajadust. Ja kui tunnen, et poiss tahaks ja ise ei taha tekib endal vastikus tunne, sest sellist asja pole varem olnud. Tavaliselt olen mina olnud algataja ja nüüd äkki ei soovi. Võibolla on see kuidagi seotud umbes kuuaega tagasi vahekorras olles saadud nii tugeva orgasmi, et ma hakkasin kartma. Ma ei suutnud oma keha enam kontrollida ja see oli meeletult hirmus, hiljem värisesin tükk aega. Ma ei tea kas viimane probleem sobibki siia valdkonda, aga mujale seda panna ei osanud ning ka kellegi teise poole pöörduda ei oska.
Kui te ka sellel viimasele küsimusele ei oska vastata äkki oskate soovitada kelle poole pöörduda.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Antibeebipillide tarvitamine ei m]juta edaspidi laste saamist.
Ei oska kommenteerida tupekuulikeste kahjulikku m]ju tervele organismile,Te kirjutate,et tupekuulikesed sisaldasid antibiootikumi ja alkoholiga koosm]ju oli halb.Kahtlen,et tupekuulikesed potenseerivad alkoholi toimet.
Antibeebipillid v]ivad sugulist etutust p'rssida.
Viimase probleemiga soovitan p;;rduda seksuloogi poole .Tartus dr.Helgi Toomsalu GSM 051 66 465

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

neitsinahk

Mul on mitu küsimust, millele oleks väga kergendav vastuseid saada. Oleksin väga tänulik.

Esimene on see, et kas neitsinaha purunemisel eritub reeglina alati verd?

Ja kui neitsinahk ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vastan Teile kell 23.50
-reeglina ei pruugi erituda verd, või väga minimaalselt, kirjandusliku teooria jätaksime kõrvale
-vastab tõele, günekoloogiliselet on võimalik ...

Loe edasi

munasarja dermoidtsüst

Tere.
Olen 42-aastane, mul on 2 last. Mul avastati munasarjas dermoidtsüst (4cm) ja see eemaldati laparoskoopiliselt. Kahjuks koos ühe munasarjaga. Sellega seoses vaevab mind mitu küsimust. Esiteks, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Merilin! Muidugi on Teil võimalik ka ühe munasarjaga rasestuda,aga vanuse kasvades kahjuks väheneb ka ovulatoorsete menstruatsioonide arv.Teie naiselikkus ei kao kuhugi ja ka kliimaks ei alga Teil ...

Loe edasi

Mitu küsimust

Tere olen 21 aastane neiu. Mure järgmine, juba pikemat aega on mul alakõhul munasarja piirkonnas lümfid üleval paremal pool peaaegu kogu aeg ja vasakul kaob vahest ära ja tuleb siis jälle tagasi aegajalt ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Neiu!
Mida Te kõige rohkem kardate?
Pöörduge perearstile plaanilises korras. Kõige olulisem on vereanalüüs mitmetele näitajatele.

Loe edasi

Pillid ja hormoonid

Tere!
Mul on selline küsimus, õigemini kohe mitu küsimust:
1.Kas pillid võivad põhjustada tselluliiti? Olen 20. a , 163 cm ja 49 kg ja mul on peale pillide võtmist tekkinud tselluliit, kusjuures ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Malena!
Püüan vastata:
1.Harmonet on väikese hormoonisisaldusega pill ja tselluliidi teket ei põhjusta.
2.Pillid ei nõrgesta immuunsussüsteemi.
3.Arst ei pea veres ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi