näonärvi halvatus 25.11.04 / Lasteneuroloogia

Külastaja küsib:

7-aastasel vasaku poole näonärvi halvatus. Väidetavalt viiruse tagajärjel. Raviks on olnud 8 päeva hormoonravi. Nähtavaid tulemusi see ei andnud. Nüüd määrati taastusraviks näovõimlemine 2 korda nädalas 30 min.
Millega veel saaks aidata paranemist? Mis sobiks lapsele alternatiivmeditsiinist?
Olen kuulnud, et nõelravi tehakse ka lastele.
Ka huvitaks kui palju on lootust, et närv siiski toimima hakkab, meile neuroloog seda eriti täpselt öelnud ei ole.

Arst vastas:

Anu Sööt

dr Anu Sööt

Laste neuroloog

Elite Erakliinik

Tere!
Aitäh küsimast! Lootused, et Teie laps paraneb, on head. 80% näonärvi halvatustest paraneb täielikult. Paranemine algab umbes 3.haigusnädalal ja täieliku paranemiseni läheb umbes 3 kuud. Näovõimlemist peaksite tegema aga iga päev: laps peaks proovima vilistada, närima nätsu, tõstma kulme. Võimleja näitab need harjutused kindlasti ette. Vältige külmetamist! Nõelravi siiski ei soovitaks-laps tõenäoliselt kardab seda ja seega võib kasu asemel tulla kahju.
Olge tublid!
Tervitades,
dr. Anu Sööt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Lasteneuroloogia

Tuim nägu

Tere, märkasin oma viieaastase tütre näos täna midagi erinevat. Kui ta naeratas, siis ainult poole suuga. Kulmu kortsutas ühe kulmuga. Sain aru, et üks näopool on tuim. Eelneval nädalal kurtis ta peavalusid ...

Anu Sööt

Vastas dr Anu Sööt

Tere,
pöörduge kohe oma lapsega lastehaigla vastuvõttu, sest tegemist on näonärvi halvatusega, mille põhjus tuleb selgitada ja ravi alustada.
Edu Teile!
Lugupidamisega,
Anu Sööt

Loe edasi

näonärvi halvatus

Minu 4 a pojal diagnoositi näonärvi halvatus ja kirjutati välja hormoontabletid - lugesin siin kommentaaridest, et enamusel kordadest ei ole neist kasu, aga mille vastu need siis aitavad? Laps on muutunud ...

Anu Sööt

Vastas dr Anu Sööt

Tere,
aitäh küsimast! Arvan, et laps ei ole liialt emotsionaalne tablettidest, vaid haigusest(hiljutised tuulerõuged, praegune näonärvi halvatus). Näonärvi halvatuse põhjus on tõenäoliselt tõesti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: