hüpopituitarismus 28.03.08 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere!

Mu õe pojal (3,5 aastane) on hüpopituitarismus. Talle on väjlakirjutatud ravimid, mida saab õhtuti süstina ja hommikuti tableti näol. Kuna selle haigusekohta on väga vähe internetis infot, siis küsimu Teile selline, kas oskate öelda, kui tähtis on ravimi saamine lapsele? Kas seda PEAB tegeme regulaarselt? Millised on tagajärjed, kui jäetakse ravimi andmisel pausid sisse?

Murelik õde

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Ravimi saamine on lapsele ülioluline ja seda PEAB tegema lastearsti näpunäidete kohaselt. Mingeid pause sisse jätta ei tohi. Sellega seate ohtu lapse kasvamise ja arengu, halvemal juhul ka elu.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

hüpopituitarismus

Tere! Küsisin kunagi teie käest küsimusi kilpnäärme ja ajuripatsi teemal. Ja te väitsite, et mul on üsna haruldane haigus. Seda ütles mulle kunagi ka arst,kelle juures käisin Tartus. Kuid tahaksin ka ise ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Täpsema info hankimiseks soovitaksin kirjastuselt Medicina hiljuti ilmunud eestikeelset endokrinoloogia käsiraamatut. See on küll mõeldud arstidele ja arstiteaduskonna üliõpilastele, kuid kirjutatud ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: