Puriinitaseme langetamine toitumise abil 22.09.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen tänulik info eest millised toidud on puriiniderohked ja mida süüa, et langetada kusihappe taset organismis.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tänud hea sõna eest! Olen valmis alati nõu ja jõuga aitama!
Tervist soovides dr. A. Minenko