hüpnoos kaalu kaotamiseks 12.01.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas hüpnoosi abil on võimalik kaotada kaalu?
Arst vastas:
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Puudub selles osas kogemus, aga ma julgen arvata, et antud juhul oleks vaja mõelda ikkagi esmalt elustiili ja toitumise muutmise peale. Oluline on ennekõike inimese enda tahe ja soov.
Parimatega, dr. Ehala