Pidev kõhuvalu 08.04.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on probleeme pideva kõhuvaluga, mis ei leevene täielikult ka valuvaigistite abil. Kõht valutab ka siis, kui pole menstruatsiooni.
Tean, et umbes 2 aastat tagasi olin buliimik ning tarbisin liiga tihti ja liiga palju kõhulahtisteid (bisacydol, laktuloos, guttalax, ükskord ka sennat) ning piimhappebaktereid sisaldavaid preparaate (Lactoseven).
Kas see võib kuidagi olla seotud sellega, ses kõhuvalud algasid sellest ajast peale?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt saatsite kirja kaks korda. Eelnevalt teie küsimusele juba vastatud.
Parimatega, dr. Ehala