krooniline atroofiline gastriit 28.03.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Kas selle diagnoosiga võib süüa toorest küüslauku, ingverit ja kurkumi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõik sõltub antud diagnoosiga kaasuvatest kaebustest ja enesetundest, sest mitte kõik inimesed ei reageeri kõigile toitudele ühte moodi, kuid toorest küüslauku ma siiski süüa ei soovitajks. Roogade koostises tuleb vaadata, kas küüslauk ja ka ingver tekitavad kaebusi (gaase, puhitust, vm. seedeprobleeme). Toidu koostises olev kurkum ei tohiks pigem kaebusi põhjustada.
Parimatega, dr. Ehala