kehakaal ja kilpnäärme talitus 26.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Viimasel ajal on mul raskusi kehakaalu säilitamisega - aastaga olen juurde võtnud üle 10 kilo. Nüüd tuvastati mul kilpnäärme alatalitus - TSH näit üle 9.
Kas siin võib olla mingi seos?
Lugupidamisega,
Marje M.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud juhul on teie kaalutõus ilmselt seotud kilpnäärme alatalitusega kui toitumis-liikumisharjumused on jäänud muutumatuks.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev