Juukselangevus ja peavalud 24.08.08 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Umbes 2 aastat tagasi algasid mul juuksed välja langema, samuti on peanahk valulik (tundlik), hiljem lisandusid peavalud (peaaegu igapäevased), iiveldustunne ja peapööritus. Olen käinud nahaarstil seoses juukselangevusega, tehti elektrikammiga ravi lisaks kirjutati vitamiine, need ei aidanud (Alpicort, Piimax). Lisaks on keelel haavandid, reageerib tugevalt happelisele söögile ja näiteks pähklitele. Allergoloog ei osanud aidata. Lisaks olen kogu aeg ärevusseisundis, kuulen kogu aeg nagu mingit vilinat (ka öösel). Kõik sümptomid süvenevad seoses halva ilmaga. Kas mul on mõtet pöörduda neuroloogi juurde vastuvõtule nende sümptomitega?

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Ärevusseisundi vastu saab neuroloogilt abi, võimalik et vähenevad ka muud vaevused. Soovitan ka endokrinoloogi konsultatsiooni.

Dr. Ain Pajos
tel 6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Peavalud,unetus

Peale liiklusõnnetust tekkisid peavalud, hilisemas faasis on tekkinud probleemid magamajäämisel.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Peavalude ja unehäiretega tegelevad kõigi polikliinikute neuroloogid, kes määravad ka vajalikke uuringuid. Võite tulla ka meie vastuvõtule.

Tel. 6 748 591
Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

sooviksin teada, et kas SM võib põhjustada ka peavalusid. või ei tohiks kolded valu tekitada..?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Tugevad peavalud ei ole iseloomulikud SM - le.

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere palju teie viisit maksab kui tahaks teie vastuvõtule tulla. Mina olen see kellel hakkasid peavalud kuueaastaselt koos teadvuse kaotustega .Tiina

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Helistage tel 6 748 591

Dr. Ain Pajos

Loe edasi

peavalud

tere olen 31aastane mul on juba kolmas päev tugevad peavalud ja iiveldama ajab ka mulle on kirjutatud selline rohi tramadol aga see ei aita .

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

eelmine vastus.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: