küsimus 16.10.05 / Neuroloogia

Külastaja küsib:

Mure järgmine.Pere arst kirjutas mulle relifex tabletid, kuna mul on peavalud sagedased.Nüüd tabletide manustamise ajal mulle tundub,et pea valutab ullemini kui ennem.Relifex peaks valuvaigistava toimega olema aga minu pea valutab ikka.Kas ma ikka peaksin neid edasi võtma, täna hommikul ärkasin ja oli selline tunne nagu oleks pohmell ,pea valutas ja suu kuivas,kuigi ma ei ole alkoholi tarvitanud.Relifexi võtan kaks korda päevas üks tablet.

Arst vastas:

Ain Pajos

dr Ain Pajos

Neuroloog

OÜ Neurodiagnostika

Kõik peavalud kindlasti ei allu relifex ile. Soovitan neuroloogi konsultatsiooni.

Dr. Ain Pajos
6 748 591

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Neuroloogia

Ksantelasmid

Tere! Millest tekivad ksantelasmid, kui kolesterool on korras?

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Küsimus on vale eriala arstile.

Loe edasi

käte värisemine

käte värisemine

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

mis on küsimus?

Loe edasi

uroonilised valusündroomid jalgades

Palun selgitage, mida see tähendab.

Ain Pajos

Vastas dr Ain Pajos

Küsimus on ebatäpne.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: