kas peaks muretsema 18.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Lõpetasin aprillikuus Femodeni võtmise, sooviga rasestuda (üks laps mul juba on- 11 a).
tsükkel muutus seejärel ebaregulaarseks- pikim vahe 42 päeva. Nüüd on vahe viimasest menstruatsioonist kasvanud juba 56 päevaseks. Rasedustest oli negatiivne. Muid rasedustunnuseid samuti pole ning tervis on ka üldiselt korras va nohu jms.

Millal peaksin hakkama tõsiselt muretsema ja arsti poole pöörduma?
Ette tänades,

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kui menstruatsioonide vahed on ligi 2-kuu pikkused, on tegemist tsüklihäirega, mis võib olla ka rasestumisel takistuseks. Soovitan pöörduda arsti poole, kuid eelnevalt soovitan teha ovulatsiooni testid(saab osta apteegist) või mõõta basaaltemperatuuri paari kuu jooksul ja kirjutada iga päev üles temperatuur. See aitab kindlaks teha, kas tsüklid on ovulatoorsed või mitte.
dr. Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsüklihäire?

Tere,
mure selline: üritame juba mõnda aega beebiootele jääda. Arsti juures viimati käidud veebruaris, siis kõik analüüsid jne. korras. Siiani on tsükkel nagu kellavärk olnud, aga seekord paneb muretsema.

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Võimalik, et kaebused on seotud peasatumisega. Kui tsükkel on peetunud 7-10 päeva, soovitaks teha raseduse test.Dr Kadastik

Loe edasi

rasestumine antibiootikumikuuri ajal

Tere!
Selline küsimus ongi - kas lootele on halbu mõjusid, kui rasestusin antibiootikumikuuri ajal (Zinnat) Väga mures....
Tänud, Teele

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Ei peaks muretsema, pole tõestatud Zinnati lootele toksilist toimet.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi