tere olen liisu 27.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul on mure.olen kuskil 162 pikk
ja kaalun 64 ja ma olen ülekaalus ja mul kõht natuke ees ja paljud tuttavad arvavad et ma olen rase ja käivad kuulu juttud kuigi ma pole rase ja ei tea mida selle jaoks ette võtta et kaalust alla saada et ei peaxs nälgima:P
mul on olnud tutavaid sõbrannasi kes on närginud ja nad on muidugi kaalust alla saanud aga nüüd neil on maoga probleeme:P
ootan vastust siis
tähh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teadmata teie vanust ja toitumis- ning liikumisharjumusi, on soovitusi raske anda. Tulge vastuvõtule ning vaatame teie päevarežiimi koos üle ning püüame leida lahendusi.(tel: 533 18 008, meil: toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega, dr. Ehala