Tere,mul selline mure,et viimasel ajal ajab iga väiksemgi asi mind nutma.Enne pole mul sellist asja küll olnud.Olen 1.a. mehega koos elanud ja sellest saati see nii on.Kas see võib olla temast tingitud?Olen üsna vaikse iseloomuga ja kogun kõik endasse,mitte ei hakka vastu.Olen 23.a ja oma vanuse kohta päris palju läbi elanud.Mul on ka 5.a tütar.Mees ütleb,et olen haige,sest hakkan iga asja peale nutma ja hulle mõtteid mõtlema.Mida teha???

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Te olete tundlik inimene ja kuna Te end vaikseks peate, on kindlasti raske oma seisukohti väljendada ja kaitsta. Mina soovitan võtta ette tõsine, kuid rahumeelne jutuajamine mehega, mille vältel te räägite teineteisele oma ootustest. Mees ei tea, kuidas mõjub tema käitumine Teile, kui Te sellest ei räägi. Nutmine mõjub vahel meestele nii, et nad on segaduses, kuid häbenevad tulla lohutama ja on pigem tõrjuvad. Kindlasti leiate ühiselt oma kooselu rahumeelseks jätkamiseks lahendusi. Mõlemate käitumises tuleks teha muudatusi. Koos elades tuleb kooselu õppida ja pingutama peate edu nimel mõlemad.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.