Tere! Kui kasuisa on lapse vägistanud 5.aastaselt, seejärel kuni 17 aastaseni pidevalt ahistanud, alandanud, hirmutanud.
On sellest võimalik üldse üle saada,ka omal käel? Kas peaks pöörduma psühholoogi poole?
Ette tänades!

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
See olukord, mida Te kirjeldate, on äärmiselt, sõnul väljendamatult traagiline ahistamise ohvrile. Ma ei usu, et sellest on võimalik üksinda, ilma kellegi abita jagu saada. Kindlasti peab pöörduma psühholoogi poole, ilma kahtluseta. Võimalik, et ainult psühholoogist ei piisa, vaid peab ka psühhiaatriga konsulteerima. Sellised läbielamised ei saa psüühikale tõsiseid jälgi jätmata lihtsalt üle minna. Kuid sellise elu tagajärgedega toimetulekuks läheb küllalt kaua aega. Ärgu see, kellest Te kirjutate, enam viivitagu, vaid asugu sellega tegelema. Kui ta ei suuda ise otsustada, kelle poole pöörduda või kas üldse, siis aidake tal algust teha.
Edusoovid.
Harri Küünarpuu