foolhape 07.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida tähendab liigne foolhappe sisaldus veres, >54,4, kas on tarvis ja kuidas seda vähendada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Foolhape on B-grupi vitamiin, mida saame enamjaolt taimsetest toiduainetest. Samuti on viimast lisatud sageli erinevatele kompleksvitamiini preparaatidele. Kui muud verenäitajad on korras ei ole ilmselt muretsemiseks põhjust. Vajadusel võite lasta teha kordusanalüüsi.
Heade soovidega, dr.Ehala