Kaalulangus 10.05.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen 25aastane naisterahvas. Ma olen umbes 155-158cm pikk ja kaalun 45kg. Tahaksin kaalu saada 36kg peale. Milline peaks olema minu päevane kaloraaž? Mul on spatsiline tetrapleegia ja olen ratastoolis, seega liigutada ma ilmselt piisavalt ei saa. Selle tõttu on ka mõõtmine raskendatud.
Aitäh
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, annan Teile küsitud kaloraazi, aga soovitan kindlasti kasutada toiduaineid, mis sisaldavad magneesiumi: veiseliha (parem väherasvane), brokkoli, banaanid, punapeet, herned, spinat. B vitamiin, aitab teie aju reabiliteerida. Seda leidub rikkalikult rasvases kalas, salatilehtedes, till, petersell, jne. Kindlasti 1,5 liitrit vett päevas, et hoida vere konsistentsi. Hoiduda tärkliserikastest toodetest, nagu kartul, kuna see paksendab verd. Toiduainete valimstamiseks parim viis on neid aurutada, keeta või küpsetada ahjus. Te ei tohiks süüa praetud ning rasvast toitu, kuna seda on raske seedida. Pudrud aitavad organismil saada mineraale, mis toetavad ajufunktsiooni.
1165,7 kcal ilma füüsilise koormuseta. Minimaalse füüsilise koormusega 1398,8 kcal.
Parimat!