49422 tasuta nõuannet!
Arst annab nõu, küsi julgelt!
Küsi arstilt!
Kliinik.ee RSS Feed
 
Kreeka pähklid alandavad diabeedi riski Kreeka pähklid alandavad diabeedi riski Kreeka pähklite söömine kaks-kolm korda nädalas võib alandada teist tüüpi diabeedi esinemise riski peaaegu veerandi võrra. btn_k
Orgaaniline toit ei olegi tervislikum? Orgaaniline toit ei olegi tervislikum?   Uuring: koolitoidu ärasöömist mõjutab enim toidu välimus ja maitse Uuring: koolitoidu ärasöömist mõjutab enim toidu välimus ja maitse
Tervise Arengu Instituut soovitab: soola pane kahvliga! Tervise Arengu Instituut soovitab: soola pane kahvliga! Tervise Arengu Instituut soovitab kauplustes tootepakendeid lugeda ja võrrelda: inimene tohiks maksimaalselt tarbida umbes 5 grammi ehk ühe triiki teelusikatäie soola ööpäevas, soola pikaajaline liigtarbimine põhjustab aga erinevaid terviseprobleeme. btn_k
Tagli Pitsi: pealesunnitud soolased valikud Tagli Pitsi: pealesunnitud soolased valikud   Anoreksia võib olla põhjustatud ajudefektist Anoreksia võib olla põhjustatud ajudefektist
Kevadine toidulaud kergemaks ja värvilisemaks! Kevadine toidulaud kergemaks ja värvilisemaks! Tervise Arengu Instituut koos Eesti suuremate kauplusekettidega kutsub ka kevadel pöörama suuremat rõhku puu- ja köögiviljadele, et tervislikumalt ja kergemalt toituda. btn_k
Tsöliaakiasse haigestumine on tõusuteel Tsöliaakiasse haigestumine on tõusuteel   Algab koolitoidu uuring Algab koolitoidu uuring (1)
Südamearst: suhkru- ja rasvamaks päästaks aastas 100 eestlase elu Südamearst: suhkru- ja rasvamaks päästaks aastas 100 eestlase elu (1) Arst leiab, et sarnaselt Euroopa riikides kehtestatud rämpstoidu- või rasvase toidu maksust oleks kasu ka Eestis. btn_k
E-ainetest võiks rohkem teada E-ainetest võiks rohkem teada   Rasvasele toidule lisa vürtsi! Rasvasele toidule lisa vürtsi!
Värvilised aedviljad toovad tervise Värvilised aedviljad toovad tervise Suvel, mil peenardel päevitavad erksavärvilised aedviljad ja keha igatseb värskemat taldrikutäidet, on õige hetk heita pilk sellele, mis suvevärvidega koos kõhtu jõuab. Nimelt võlgnevad paljud köögi- ja puuviljad suure osa oma värviilust karotenoididele. btn_k
9 suurimat toitumisviga 9 suurimat toitumisviga (1)   Kevad tuleb koos C-vitamiiniga Kevad tuleb koos C-vitamiiniga
Lapse toitumisharjumusi mõjutab isiklik eeskuju Lapse toitumisharjumusi mõjutab isiklik eeskuju Kui lapsevanemad näevad oma lapse juures ülekaalulisuse probleemi, soovitab toitumisteadlane Mai Maser mõelda ajale - palju kulub aega söögi valmistamiseks ning lapsel söömiseks. btn_k
Mai Maseri viis tervisliku toitumise soovitust Mai Maseri viis tervisliku toitumise soovitust (1)   Suure kiudainesisaldusega toit vähendab surmaohtu Suure kiudainesisaldusega toit vähendab surmaohtu
Köögiviljade söömine annab särava jume Köögiviljade söömine annab särava jume Igaüks teab, et päevas peaks sööma vähemalt viis portsjonit puu- ja köögivilju. Värske uurimuse kohaselt teeb see meid ka vastassoole ahvatlevamaks. btn_k
Tervislik toitumine tõstab laste IQ-taset Tervislik toitumine tõstab laste IQ-taset   Kas teil võib olla toidusõltuvus? Kas teil võib olla toidusõltuvus?
Tagasi Kliinik.ee lehele
10 soovitust mitmekesiseks toitumiseks
10 soovitust mitmekesiseks toitumiseks
Mida süüa, et toit oleks tervislik ja samas mitmekesine? Loe edasi...
Kas ma kaalun liialt palju?
Kas ma kaalun liialt palju?
Kas sinu kehakaal on normis? Tee test! Loe edasi...
Diabeet - kas mind ohustab 2. tüüpi diabeet?
Diabeet - kas mind ohustab 2. tüüpi diabeet?
Diabeet võib ohustada meid kõiki. Tee siinsamas lihtne test, mis näitab kui suur on sinu risk haigestuda 2. tüüpi diabeeti. Loe edasi...