Pidevad puhitused! 09.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas toitumisspetsialistilt saab abi ka pidevate puhituste korral? Need on vähemalt ülel päeva, kui mitte tihemini.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti tasub puhituste korral pidada nõu oma toitumise osas, aga samuti soovitan konsulteerida perearstiga, sest probleem võib olla seotud mõne terviseprobleemiga (eelkõige mõne mao-sooletrakti probleemiga).
Heade soovidega, dr.Ehala