Kaal 13.05.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Ma olen 145cm pikk ja kaalun 37-40kg, aga tahtsin teada. Kas see on suur ülekaal ja, mida peaksin tegema, et kaalus alla võtta? Teen rattaga sporti, aga söön päris ebatervislikult. Ena arust näen pealvaates väga paks välja.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere! Kaalu ja pikkuse vahekord tundub Teil olevat paigas. Keha massiindeks on 19 ehk siis olete Teie eale vastavas normkaalus. Toituge 3-4 korda päevas ning proovige kindlasti manustada 2-3 korda neist loomset valku. Õhtuti minge magama kell 22.00 ja ma arvan, et ei ole põhjust muretsemiseks. Võite alati nõu pidada oma ema ja perearstiga ning kui nemad näevad probleemi, siis olete oodatud minu vastuvõtule.