Dieet ja tervisesport raseduse ajal 06.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kui olen otsustanud ennast käsile võtta ja hakata rohkem liikuma ja tervislikult toituma, et kaalus alla võtta, siis, kas tohksin selle tegevuse ühendada rasedusega? Olen 170 cm pikk ja 70 kg raske.
Kui jääksin rasedaks ja muudaksin samal ajal oma elustiili, kas siis tuleks rasedusega kilosid juurde minimaalselt?
Lugupidamisega
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei tohi raseduse ajal end mingite dieetidega piirata. Liikumis- ja toitumisrežiimi tasakaalustamine vastavalt teie vajadustele aitaks aga küll hoida nii vormi kui tagada mõistliku kaalutõusu raseduse lõpuks.
Heade soovidega, dr.Ehala