Perearstid selgitavad oma töökorraldust

Perearstid selgitavad oma töökorraldust

Kuigi perearste nii kirutakse kui ka kiidetakse, on perearstide töökorralduses siiski palju sellist, mis vajaks selgitamist. Perearstid püüavad oma blogis seda teha.

On hulganisti müüte ja eelarvamusi, mis takistavad head koostööd ning millest on vaja rääkida, kirjutavad perearstid oma blogis. "Ootused arstiabi ja oma perearsti suhtes on nii iseenesestmõistetavad kui ka ebareaalsed. Mõne neist saab ellu viia, paljud on aga utoopilised ja rahaliselt teostamatud. Kui patsiendid appi tulevad ning ausat, sõbralikku ja konstruktiivset tagasisidet annavad, siis on kindlasti võimalik suurendada abi kvaliteeti ning vastastikust rahulolu. Usume, et aus kirjeldus sellest, mida pakutakse perearsti juures praegu, ning selge arusaam, milline on tasemel perearstiabi, mida meie, perearstid, suudame olemasoleva rahalise ressursi juures anda, aitab nii patsientidel kui ka tervishoiuametnikel aru saada, mis on kvaliteetne abi ja mis mitte," kirjutavad perearstid.

"Usume, et kui inimestel on piisavalt infot, siis on vastastikune mõistmine lihtsam ja lõpuks ka koostöö tulemuslikum. Kuigi perearstikeskused tegutsevad Eestis küll samade põhimõtete alusel, on siiski seaduste-määruste piires töökorralduse üle otsustamine iga keskuse enda pädevuses. Seetõttu võib just teie perearsti töökorraldus üldisest pisut erineda," saab blogist lugeda.

Perearstid selgitavad oma töökorralduses enim kasutatavaid mõisteid:

1) koduvisiidid;

2) tõendid;

3) töö perearstikeskuses;

4) protseduurid ja analüüsid;

5) telefoni- ja meilikonsultatsioonid;

6) vastuvõtt;

7) saatekirjad;

8) kuidas vahetada perearsti.

Loe täpsemalt perearstide blogist.

Loe veel perearstide töökorraldusest:
Perearsti koduvisiit – kohvist ja küpsistest asjaliku telefonikonsultatsioonini

Kas see artikkel oli kasulik?

Jaga

 

Lisa kommentaar

Saada