Ülekaal 25.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Minul on ülekaal, kuidas alla saada? Ise teen trenni, aga peale seda söön.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas puudub igasugune info teie kohta (kaal, pikkus, toitumise kirjeldus, jm). Saan vaid öelda, et adekvaatsete nõuannete andmiseks on vaja kõike mainitud teada. Kuna enamus mulle kliinik.ee lehele tulnud küsimusi puudutab kaalulanguse teemat, siis vaadake varasemad vastused läbi. Leiate kindlasti soovitusi, mis aitavad ka teil paremini toime tulla.
Heade soovidega, dr.Ehala