Alakaalulisus 18.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen terve elu olnud alakaaluline, praegu olen 19 a., 174cm ja kaalun u. 50 kg. Söön täiesti normaalselt, vahel isegi normist rohkem, aga kaalus juurde ei võta. Kuhu peaks sellise murega pöörduma, kas perearsti poole või on selleks spetsialiseerunud arstid? (elan Tallinnas)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Väike kaal võib olla nii teie eripära kui seotud ka mõne kõrvalekaldega organismis. Kui muus osas on tervis korras ei ole ilmselt põhjust olulisi terviserikkeid oletada. Kirja põhjal ei saa otsustada, kas teie päevane kaloraaž ja toiduvalik vastavad teie tegelikele vajadustele. Selleks tuleks pidada toidupäevikut ning teha viimase alusel analüüs. Alustuseks võite pöörduda perearsti poole või tulla ka minu vastuvõtule (Tallinnas aadressil Gonsiori 3, registreerumine tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala