anoreksia nervoosa 06.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Suvel mul diagnoositi anoreksia nervoosa,kuigi ma ei teadvustanud seda endale ja ei saanud aru miks mind tartu toitumis häiretesse pandi..
Viimasel ajal on läöinud aga asi hullemaks,nõrkus,väsimus,isutus,ainult rohu võtmiseks söön päevas midagi ühe ampsu,et rohtu tühja mao peale ei võtaks.
Haiglasse enam minna ei tahaks.
tahtsin küsida et mida ma peaks tegema või kuhu pöörduma et tugevamaks saada,sest süüa ma ei suuda.Treemor on tugev ja närvilisemaks olen ka muutunud.
Kuidas tugevaks saada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud diagnoosi korral on ravi tavaliselt pikaaegne (kestes teinekord aastaid) ja isegi kui olete olnud haiglaravil tuleks teraapiaseanssidega jätkata ka väljaspool haiglat. Kirja teel teie probleemi ei lahenda. Soovitan teil pöörduda teid ravinud arsti poole, saamaks soovitusi, kelle juures võiksite teraapiat jätkata, sest lähtuvalt teie kirjast vajaksite seda kindlasti.
Heade soovidega, dr.Ehala