Ettevaatust: agressiivne kuuldeaparaatide reklaam eksitab inimesi

Ettevaatust: agressiivne kuuldeaparaatide reklaam eksitab inimesi Kuuldeaparaatide reklaam, mida ei tasu uskuda.
Allikas: Terviseamet

Terviseameti tähelepanu on köitnud laiaulatuslik ja jõulisi võtteid kasutanud kuulmisabivahendite reklaamkampaania, mille eesmärk on ameti hinnangul inimeste eksitamine.  


Kampaania keskmeks on pakkumine „soodusklubi soodusmüük“, mille kaudu juhitakse potentsiaalsed ostjad erinevate veebilinkide kaudu otse kuuldeaparaadi tellimuslehele. Reklaam lubab suurt allahindlust, kuid viitab peatselt saabuvale tähtajale, peale mida soodustus enam ei kehti. 

Reklaamis kasutatavad võtted survestavad isikuid aparaati ostma. Reklaami sõnastus on emotsionaalne ning kallutatud, sealjuures kasutatakse väiteid, mis on eksitavad või valed. Väidete kinnitamiseks ei esitata ühtki viidet ega väiteid kinnitavat materjali. 

Terviseametisse ja Tarbijakaitseametisse on jõudnud mitmed kaebused, kus kuuldeaparaadi tellinud isik on jäänud hätta seadme kasutamisega. Terviseametisse toodi üks mitmest reklaamitavast kuuldeaparaadist, koos seadme pakendi ja kasutusjuhendiga. Kuuldeaparaadi  pakendi, märgistuse ning kasutusjuhendi läbivaatusel tuvastasime mitmeid puudusi, mille tõttu on alust arvata, et tegu võib olla nõuetele mittevastava meditsiiniseadmega.

Terviseameti hinnangul on tegu pahatahtliku kampaaniaga, mille eesmärk on inimeste lõksu meelitamine. Reklaamitavad kuuldeaparaadid ei leevenda abivajajate muresid ega probleeme. Reklaamimisel kasutatavad võtted ei ole kooskõlas heade tavade ja kommetega. 

Sellest tulenevalt palub terviseamet vältida järgmiste veebilinkide ning nende kõikvõimalike teisendite kaudu kuuldeaparaatide ostmist:

  1. www.pureactivi.com/hearing112
  2. www.pureactivi.com/hearing121
  3. www.pureactivi.com/hearing211
  4. http://yourofferpro.com/372/audisinmaxi112
Informatsiooni kuuldeaparaadi vajalikkuse ning eriomaduste kohta soovitab amet küsida  kvalifitseeritud spetsialistidelt.     

Kas see artikkel oli kasulik? Teie arvamus võeti arvesse.

Jaga

 

Lisa kommentaar

Saada