Internetimäng paneb noored uimastitemaatika üle arutlema

Internetimäng paneb noored uimastitemaatika üle arutlema

Eesti Karskusliidu AVE ning Tervise Arengu Instituudi eestvõtmisel algab 11. oktoobrist 7.-8. klasside õpilastele suunatud internetipõhine uimastiennetuslik mäng I.S.E.

Virtuaalne meeskondlik mäng kestab kaheksa nädalat ning kogu mängu tegevus -  registreerimine, tööde esitamine, hindamine jne, on internetipõhine. Iganädalased ülesanded on loovad ning tegevuspõhised. Mängu info ja reeglid on kirjas mängu kodulehel.  

I.S.E. projekt toimus esmakordselt 2004/2005. õppeaastal Tartumaal ning 2008. aastal Eesti tervist edendavate koolide võrgustikuga liitunud koolides. Mänguline võistluslaad paneb aktiivselt uimastitemaatika üle arutlema ning tegutsema mitte ainult 4-liikmelised võistkonnad, vaid ka nende sõbrad, õpetajad ja vanemad.

Võistlusmängu aitavad lisaks Tervise Arengu Instituudile ning Eesti Karskusliidule teostada noorteorganisatsioonid MTÜ Juvente, Lastekaitse Liidu Noortekogu ning Noorteühing Eesti 4H. Projekti rahastab Tervise Arengu Instituut riikliku vähistrateegia 2007-2015 vahenditest.

Kas see artikkel oli kasulik? Teie arvamus võeti arvesse.

Jaga

 

Lisa kommentaar

Saada