Alkoholitootjad ahvatlevad noori uute meediakanalite kaudu

Alkoholitootjad ahvatlevad noori uute meediakanalite kaudu

Alkoholitootjad kasutavad noorte tarbijateni jõudmiseks järjest enam uusi meediakanaleid, sealhulgas mobiiltelefone, sotsiaalvõrgustikke, YouTube’i ja muid avarduva digimaailma võimalusi.

Aruande autorite hinnangul ei pruugi praegune seadusandlus selle turundustrendiga sammu pidada, kirjutab HealthDay News.

Noored puutuvad 24 tundi päevas ja 7 päeva nädalas kokku „digitaalse turunduse ökosüsteemiga, mis on muutmas reklaaminduse olemust“, selgitas aruande kaasautor ja Washingtonis asuva American University avaliku suhtluse professor Kathryn Montgomery.

Üks valdkond, millele uuringu autorid tahavad ametnike ja aktivistide tähelepanu pöörata, on leebed vanusekontrollimehhanismid. Uurijad osutavad sellele, kui lihtne on noorel veebilehele sisenemiseks sisestada vale sünnikuupäev, et olla n-ö juriidiliselt „täisealine“.

„Alkoholitootjad ja muud ettevõtted töötavad praegu välja „uusi reklaamikogemusi“ vastukaaluks eilse päeva rahulikele 30-sekundilistele telereklaamidele,“ märkis organisatsiooni Center for Digital Democracy tegevjuht Jeff Chester. „Sellal kui noori tarbijaid ahvatletakse atraktiivsete, meelelahutuslike, uuele turundusele iseloomulike kogemustega, koguvad alkoholitootjad teavet müügi ja tootearenduse edasiarendamiseks.

Selle kõige mõte ongi koguda teavet isiku- ja sihipärase turunduse jaoks, et õppida paremini tundma kasutajate suhtumist, huvisid ja käitumist veebis,“ kirjeldas Chester.

Ja see uus lähenemisviis hõlmab „360-kraadist strateegiat“, märkis Montgomery, viidates „platvormide rohkusele nii ööl kui päeval, sealhulgas veebipõhised ja mitteveebipõhised, mobiilsed, digitaalsed, muusika- ja videopõhised viisid, mille kaudu tarbijad uue digitaalse turundusega kokku puutuvad.“

Kas see artikkel oli kasulik? Teie arvamus võeti arvesse.

Jaga

 

Lisa kommentaar

Saada