Lapse ülekaal 14.01.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kuhu peaks pöörduma, kui tüdrukul veidi ülekaal. Käidud allergoloogi juures, arvame et võib olla nisujahu või mõne muu toiduaine vastu. Nemad soovitasid otsida abi toitumisest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna ma ei tea, mis piirkonnast küsimus tuleb, siis tasub uurida, kas piirkonnas on toitumisspetsialiste, kes nõustavad ka lapsi. Tallinnas on võimalik saada nõu Lastehaigla Toetusfondi ülekaaluliste laste projekti raames.
Parimatega, dr. Ehala