Kaal 23.12.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma olen 11 aastane tüdruk, kaalun 35 kg ja olen 146.5 cm pikk. Söön 3 korda päevas tervislikult. Käin neli korda nädalas trennis (iluuisutamas). Mul on küsimus, kas olen alakaalus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna laste ja noorte kehamassi indeksi (KMI) normidele vastavus pole võrreldav täiskasvanute omaga, siis vastavalt arvutusele (KMI 16.3) on tegu küll väikese kaalu, aga mitte siiski veel alakaaluga. KMI vastavust vanusele saab kontrollida 5.-18.a.tütarlastele mõeldud Cole'i tabeli abil.
Parimatega,
dr. Ehala