Piimasegu temperatuur ja imiku koolikud 25.08.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Küsin, kas piimasegu temperatuur mõjutab kuidagi imiku koolikuid ehk kas toasooja piimasegu andmine tekitab rohkem gaase kui kehatemperatuuril piimasegu?
Tänades!
Arst vastas:
Kaja Julge
dr Kaja Julge
Pediaater
SA Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere,
Kindlast seost piimasegu temperatuuri ja koolikute vahel ei peaks olema, kuid üldine soovitus on anda imikule kehatemperatuuril piimasegu.
Heade soovidega,
Kjulge