seedimine 31.10.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kaalun 60 kg. Ei suitseta ega tarvita alkohol.Toitun tervislikult. Alates 2005 kasutan vererõhuravimeid ja rõhk praegu korras.Kaks aastat tagasi haigestusin Müasteniasse ja 1,5 a. tarvitan igapäevaselt Prednisoloni. Hommikul enne Nexmozol.Kõht on olnud sageli kinni, kuid nüüd mitte.Olen juba ammu märganud, et väljaheide on kuidagi boorne ja ei lähe koos veega WC-potist alla. Viimasel ajal ajab potile lausa kaks korda. Esimene varahommikul enne söömist ja teine 1-2 tundi hiljem. Kas on tegemist mingi seenbakteri vohamisega ? Mida ette võtta ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin ei saa kirja teel vastust anda. Soovitan Teil rääkida probleemist perearstiga, kes saab vajadusel teha vastavad analüüsid.
Parimatega, dr. Ehala