Inuliin 25.09.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
ravin hoolega organismis vohavat pärmseent. Kuid kas probiiotikumi kapslid võivad sisaldada inuliini?
Ma võin eksida,aga olen kuulnud, et inuliin ei tee pärmseenele head. Sellepärast ka küsin seda teie käest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tooteinfo selle kohta, milliseid komponente on kasutatud on toodud toote pakendil ja siin ei oska mina Teid aidata.
Parimatega, dr. Ehala