Liigne söömine 26.05.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Mul on probleeme söömisega. Võin süüa 2-3inimese eest ja söön kiiresti ning kogu aeg teen trenni ja tööon väga liikuv ning olen toitumispetsialisti poole poordunud ning alati läheb käest ära.Mis sellel puhul tuleb teha.
Olen 193 cm ja kaal on 115-123 kg kõigub pidevalt
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et vajata pikemaaegset nõustamist harjumuste muutmiseks. Samuti võib olle tegu teatud tüüpi söömishäirega, mis võib vajada psühholoogilist nõustamist. Seega soovitan pöörduda uuesti nõustamisele, sest kirja põhjal ei saa otsustada, mis Teie puhul kõige paremini töötaks.
Parimatega, dr. Ehala