Vitamiinid 11.04.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Minul tekkis selline küsimus, et söön antibeebipille aga kõrvale võtan ka vitamiine. Tablettide võtmise vahe jääb kuskile 2,5h vahele.
Vitamiine võtan kõikki ühel ajal.
Kalamaksaõli kapsel, d-vitamiin 4000, c-vitamiin koos rauaga, juukse kasvu soodustavaid vitamiine ja kõige lõppu kaltsium.
Kas neid tohib kõikki ühel ajal võtta?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kindlasti ei tasu kõike vitamiine koos võtta. Raud koos c vitamiiniga peaks olema teistest mainitud toidulisanditest eraldi. Lisaks vajaksid kalamaksaõli ja vitamiin D imendumise paremaks tagamiseks ka rasvu sisaldavat toitu.
Parimatega, dr. Ehala