Alakaal või ülekaal 01.07.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 12 tüdruk ja kaalun 29 kg. Kas olen ülekaalus või alakaalus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pikkust teadmata on raske öelda, milline peaks olema vanusele vastav kaal, aga antud kaalunumber viitab pigem alakaalule.
Parimatega,
dr. Ehala