Kaalutõus 06.02.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Hakkasin rasestumisvastaseid pille tarbima umbes 4a tagasi ja viimase aastaga on kaal märgatavalt tõusnud (pea 20kg). Kas see kaalutõus võib olla tingitud sellest, et olen pille pikalt tarbinud? Kas peaksin vahepeal lõpetama pillide võtmise? Infoks veel niipalju, et olen 175cm pikk ja kaalun 90kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mõnikord võivad rasestumisvastased pillid anda mõnekilose kaalulisa, kuid 20 kg kaalutõusu pole kindlasti seotud beebipillidega, vaid siin on mingi muu põhjus. Vaadake üle oma toitumine, liikumisaktiivsus ning pidage nõu ka oma perearstiga.
Parimatega, dr.Ehala