söögitoru põletik 21.09.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Palun öelge, mida ma pean SÖÖMA kui mul on söögitoru põletik? Olen üritanud väga paljusid asju süüa, kui mitte midagi sees ei püsi. Olen väga mures oma tervise pärast
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siinkohal soovitan siiski pidada nõu oma perearstiga, sest võimalik et vajate esmajärjekorras hoopis mõnd konkreetset ravimit, et seisundit parandada. Sööge korrapäraselt, väikeste portsude kaupa. Vältige hapusid, teravaid sööke, gaasilisi jooke. Sobivad hästi vedelikurikkad, kergelt töödeldud toidud nagu hautised, supid, jmt. Vältida võiks liigset maiustamist ja ka valgest jahust tooteid. Kui seisundist parem ülevaade ja ravimid peal, siis on ka kergem toitumist jälgida.
Parimatega, dr.Ehala