Söömishäire 01.04.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mitmeid kuid olen päevast-päeva pidanud tegelema liig-söömisega ning tunnen, et ei suuda sellele kuidagi lõppu teha. Pidevalt on tunne, et kuigi kõht on täiesti ääreni täis, ei suuda ma oma isu täis saada ning see on väga frustreeriv.
Sellele kõigele eelnevalt piirasin ma oma kaloreid üsna tugevalt ja ilmselt on mu teadvusega midagi korrast ära.. justkui ei saaks ajuripats teatud signaali, et nüüd aitab.
Mida peaksin ette võtma ja kuidas seda ravida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil rääkida oma perearstiga, kes saab olukorda hinnata ja vajadusel suunata teid edasi juba psühhiaatri või psühholoogi nõustamisele, kellel kogemusi toitumisprobleemidega. Kindlasti soovitan nõu pidada toitumise osas eraldi. Taoliste juhtude korral vajatakse enamjaolt mõlemat, nii psühholoogilist tuge(ravi) kui toitumisalast konsultatsiooni.
Parimatega,
dr.Ehala