ülekaalulisus 27.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mure järgmine. Olen ca 4-5 aastaga juurde võtnud 20 kilo. Rasvaprotsenti trennis mõõtes sain teadam et olen väga punases tsoonis. Seda numbrit ei taha siia mitte kirjutadagi. Kaalu on minu pikkuse 167 cm kohta 77 kg. Eile panin tap.nutridata andmebaasi kogu toitumise kirja ja tulemuseks kohutavad 2500 kcal ühe päeva kohta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie päevane toiduga saadud energiahulk räägib juba enda eest. Täpset soovituslikku kaluraaži on ilma lisainfota raske öelda, kuid kui soovite kaalu normaliseerida, siis ei tohiks päevane toiduga saadav energiahulk olla kindlasti üle 2000 kcal ja võimalik, et see teatud juhtudel peaks olema veelgi väiksem. Alustage oma menüü korrastamisest ja kui hätta jääte laske oma toitumine mõnel spetsialistil üle vaadata.
Parimatega,
dr.Ehala