Kaal ei lange 24.05.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere ma olen teinud maovähendamis opi ja nüüd on 3. nädal ja kaal seisab. Olen väga mures, mis toimub?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel antud juhul oletusi teha ei saa. Soovitan teil kindlasti suhelda oma kirurgiga või siis soovi korral tulla minu vastuvõtule.
Parimatega, dr.Ehala