Maovähendusop. ja rasedus 23.07.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mulle tehti maovähendusoperatsioon umbes 2 kuud tagasi. Küsimus siis selline, et kas võin rasestuda ja kuidas see mõjuks mulle ning kas laps kannataks selle all?
Ette tänades, M.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitus on siiski vähemalt esimesel aastal hoiduda rasestumisest(ravieeskirjade järgi isegi 18 kuud) kuna kehas toimuvad suured muutused. Edaspidi võite kindlasti rasestuda kui tervis korras. Oluline et saate oma toitumise paika, tagades organismile kõigi vajalike toitainete kättesaadavuse. Kindlasti kasutage regulaarselt teile soovitatud toidulisandeid.
Heade soovidega, dr.Ehala