Buliimia ravi Pärnus 08.08.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
tahaksin teada, kelle poole pärnus pöörduda buliimia raviks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Otseselt toitumishäiretega tegelevaid arste või psühholooge pole Eestis palju. Pärnus mina teile kedagi soovitada ei oska, kuid soovitan siiski küsida sellealast infot näiteks oma perearstilt või Pärnus töötavalt psühhiaatrilt. Tartu Psühhiaatriakliinikus on spetsiaalne toitumishäiretega tegelev üksus ning näiteks ka Tallinnas võtavad Psühholoogilise Nõustamise Keskuses Sensus vastu vastava koolituse saanud inimesed.
Heade soovidega, dr.Ehala