Kaalulangetus 07.06.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida Te arvate sellisest kaalulangetamise meetodist? Ülepäeviti, s.t 3 korda nädalas on koormusvaba päev, kus saab söödud ainult 1 liiter keefiri ja 3 puuvilja (õun, pirn). Ülejäänud 4-l päeval nädalas harjumuspärane söömine. See ei ole mingi liigsöömine, vaid tasakaalustatud toit mõõdukas koguses. Kas sellisest toitumisest võiks olla abi kaalulangetamisel? Seda on ka kergem pidada, kui muid dieete, sest igal dieedipäeval on teada, et homme saab jälle harjumuspäraselt süüa.
Olen seda dieeti pidanud juba 1 nädala ja kaal on langenud 1 kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu küsimus on siinkohal, et kas saate siiski toidust sellise režiimi korral kätte kõik vajalikud toitained. Kui antud meetod aitab teil alustada kaalulangetamist, siis selles ma midagi otseslt halba ei näe, kuid pikemas perspektiivis tuleks menüü uuesti üle vaadata ja korrigeerida viimast nii, et ikkagi enamustel päevadel oleks toiduvalik tasakaalustatud ning liikumist piisavalt. Kui praegu mingi periood oma valitud teed lähete, siis soovitan võtta lisaks mõnd kompleksvitamiini preparaati.
Heade soovidega, dr.Ehala