Kiire kaalulangus 08.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Selline mure, et kuu aega tagasi olid nii kiired ajad ja võtsin 10 kilo tänaseks alla. Siis hakkasid päevad -olid 7 päeva, nagu mul alati on, ja nüüd aeg-ajalt veritseb intiimpiirkonnast. Olen lugenud, et see võib kiirest kaalu langetamisest olla.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jätan oletused tegemata ja soovitan läbi teha korralik tervisekontroll. Kindlasti pole kiire kaalulangus tervisele hea.
Heade soovidega, dr.Ehala