Buliimia ja anoreksia 28.10.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mis on bulmiimia ja anoreksia tagajärjed? Kas pärast seda saan jälle süüa normaalselt? Mis on selle tagajärjed...Mitte kusagil pole täpselt öeldud, mis pärast saab...
Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ravitulemusi pole võimalik ette öelda ja väga palju sõltub patsiendi algsest seisundist ning enda koostöövalmidusest raviarsti või/ja psühholoogiga. Lisan lugemiseks ühe lingi:
https://www.arst.ee/et/Valdkonnad/d/11169/soomishaired-anoreksia-ja-buliimia
Heade soovidega, dr.Ehala