ülekaalulisus 07.01.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kui ma ise ei suuda enda söömist vähendada , kas siis mõni arst saab ka mind aidata? Nt Perearst?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustuseks võite rääkigda oma probleemist tõepoolest perearstiga. Kui peate vajalikuks, võite tulla ka minu vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala