söömishäired 09.08.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
mul on tõsine söömishäire. olen sellega isegi arstil käinud ja pidin söömishäirete keskusesse ka minema. siis ootamatult sündis laps (kaks kuud enne õiget aega) ja ma ei saanudki minna. samas on mul sellest söömishäirest tõsiselt sügav depressioon ja kardan, et võin oma lapsele ohtlikuks muutuda. mida teha? laps saab alles ajaliseks ja mul ei ole võimalik tema kõrvalt kuskile minna.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil siiski pöörduda abisaamiseks võimalikult ruttu uuesti söömishäirete keskusesse või mõne psühhiaatri poole, et alustada teie praeguse eluga kohandatavat ravi. Väikese lapse kõrval vajate seda eriti. Kindlasti leiate aja, et kas või koos lapsega minna arsti vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala