Pidev nälg 07.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Imelik probleem. Pidev nälja tunne, nõrkus, pea käib vahel ringi ja iiveldab. (rase ei ole). Samas söön nii tihti, kui võimalik. Isegi süües on selline tunne, et suren kohe nälga .Kõhnaks olen ka jäänud. 176 pikk ja kaalun nüüd vist ainult 54/55 kg. Kas mul on mingi loom kõhus, kes minu toidu kõik ära sööb ja ma ise nälga jään???? Mõistus on otsas.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui vaatamata korralikule toitumisele (päevane kaloraaž vastab organismi nõudmistele) esineb kaalulangus ja püsiv näljatunne, on mõistlik pöörduda esmaselt oma perearsti vastuvõtule, selgitamaks taolise kõrvalekalde võimalikku põhjust.
Heade soovidega, dr.Ehala