Ülekaalulisus... 12.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
peale sünnitust 1992 ja 2005 viimane sünnitus kehakaal suurenes 15 kg ja nüüd raskused-ei saa kg alla?
Töötan pidevalt sõidus olles ja mida teha?
palun abi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ainult kaalunumbri pealt ei saa ma kahjuks soovitusi anda. Tulge vastuvõtule ja vaatame koos, mida annaks teha-muuta.
Heade soovidega,
dr. Ehala